شهرری | بازدید دادستان شهرستان ری از پایگاه اورژنس اجتماعی

دادستان شهرستان ری به اتفاق هیات همراه و با همراهی مدیر و معاون اموراجتماعی بهزیستی این شهرستان از پایگاه اورژانس اجتماعی و مجموعه مرکز دولت آباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد مهدی رحیمی دادستان شهرستان ری به اتفاق هیات همراه، داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری، جمیله حسین زاده معاون امور اجتماعی از پایگاه اورژانس اجتماعی، مداخله در بحران، خانه سلامت، خانه امن وطرح تکریم مهر خانواده مرکز دولت بازدید کردند.

درابتدای این دیدارمدیر بهزیستی شهرستان ری خلاصه ای از عملکرد مرکزارائه نمود و سپس مژگان جمالی سرپرست مرکز اهم فعالیت‌های مرکز را به همراه آمار ومستندات بطور مشروح بیان کرده و مسائل ومشکلات و چالش‌های موجود را مطرح کرد.

در ادامه این دیدار دادستان شهرستان ری و همراهان ضمن بازدید از قسمتهای مختلف مرکز دولت آباد با تعدادی ازمددجویان دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به این افراد قرار گرفتند.

رحیمی در حاشیه این بازدید به زحمات و تلاش‌های مددکاران وکارشناسان  بهزیستی اشاره کرد و گفت: کار ارزشمند کارشناسان اورژانس اجتماعی و پرسنل مرکز دولت آباد به هیچ وجه قابل ارزش گذاری با مادیات نیست و یک کار معنوی پر ارزش است.

دادستان شهرستان ری در ادامه اطمینان خاطر داد در خصوص نیازمندی‌ها و مشکلات دستگاه قضایی حامی زحمات و تلاش‌های بهزیستی هست و چنانچه حمایتی یا اقدامی از سوی دستگاه قضایی مورد نیاز باشد دریغ نخواهد شد.

کد خبر 118242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد